Vraag & Antwoord

Werking

  • + - Hoe vind ik een bepaald product?

  • + - Hoe kan ik een artikel bestellen?

  • + - Ik ben mijn wachtwoord van mijn account vergeten, wat nu?

Verzending

  • + - Hebben jullie ook een showroom of afhaalpunt waar ik gratis mijn bestelling kan afhalen of zelf een barbecue kan uitkiezen?

  • + - Hoeveel kost de verzending?

  • + - Wat zijn de verschillende verzendingsmogelijkheden?

  • + - Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen?

  • + - Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

  • + - Naar welke landen verzenden jullie?

Betaling

  • + - Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

  • + - Hoe wissel ik een (digitale) cadeaubon, cadeaubol of coupon in?

  • + - Is mijn online betaling veilig?

  • + - Waarom staat er ICEPAY/Stiching Escrow ICEPAY op mijn rekeningafschrift?

  • + - Hoe kan ik betalen via Visa of MasterCard?

Garantie en retour

  • + - Kan ik mijn product retourneren?

  • + - Artikel stuk binnen de garantieperiode?

  • + - Artikel stuk buiten de garantieperiode?

Contact